Nabídka práce > HR SPECIALIST

HR SPECIALIST

Náplň práce

Na pozici HR SPECIALIST budete zodpovědná/ý za nábor, školení, aktualizaci dat a dokumentace zaměstnanců a zkušenosti zaměstnavatele.

Náplní práce bude:

* formulování inzerátů na základě požadavků, správa inzerce, spolupráce s personálními agenturami
* aktivní práce s kandidáty - vyhledávání, správa reakcí, vedení rozhovorů
* doporučení nejlepších kandidátů směrem k managementu
* sběr požadovaných dokumentů od nových zaměstnanců, příprava smluv
* správa interního systému osobních údajů
* koordinace interních školení
* a mnoho dalšího :)

Požadavky

Hledám právě Vás, pokud:

* máte VŠ vzdělání (idálně psychologie, sociologie, právo, obchodní administrativa či příbuzné)
* alespoň 2 roky pracujete v HR v mezinárodní společnosti a máte přímé zkušeností s náborem nových zaměstnanců (výhoda v oblasti IT)
* Excel, Word, PowerPoint a Outlook jsou pro Vás běžné nástroje
* Ovládáte angličtinu

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Olomouc (Olomoucký kraj)
  • Obor: Personalistika a HR,
  • Plat: Od 0 N/A do 0 N/A
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: * 5 týdnů dovolené * 4 sick days * obědy zdarma v okolí kanceláře * pružná pracovní doba * možnost home office * další výhody (firmení produkty zdrama, mobilní tarif zdarma, ...)
  • Místo pracoviště: Olomouc
Odpovědět na inzerát