Nabídka práce > Customer Service Assistant

Customer Service Assistant

Náplň práce

Do společnosti se sídlem ve Štětí, hledám customer asistanta, která má výbornou znalost anglického jazyka.

Náplň práce:
Zadávání zakázek a kmenových dat zákazníků
Administrace zakázek v SAP systému
Nabídkové řízení
Zkoušky a kvalifikace výrobků u zákazníků
- ve spolupráci s oddělením logistiky zajištění expedice zakázky ihned po výrobě, pokud není se zákazníkem dohodnuto jinak (viz schválení konsignačních skladů a „call off“ skladů)
- vystavování finančních dobropisů/vrubopisů dle instrukcí z ostatních oddělení a zajištění jejich písemného schválení

Požadavky

Požadavky:

Minimálně rok praxe na podobné pozici
Vynikající komunikační a vyjadřovací schopnosti – slovem i písmem
Výborná znalost AJ
Pokročilá znalost MS Office, především Excel
Zkušenosti se SAPem výhodou
Časová flexibilita, pečlivost a rychlá orientace v problému
Silná pro zákaznická a obchodní orientace

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Ústí nad Labem (Ústecký kraj)
  • Obor: Administrativa,
  • Plat: Od 35000 CZK do 45000 CZK
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: 25 dní dovolené, 1 den sick day, 2 dny volna podle kolektivní smlouvy, stravenky 115 Kč, flexi passy 2 250 Kč (kvartálně), možnost výhodnějšího tarifu, letní akce (např. grilováni), kantýna v areálu (za zvýhodněné ceny pro zaměstnance), každoroční na
  • Místo pracoviště: Litoměřice
Odpovědět na inzerát