Náplň práce
                        
-	zaúčtování denních účetních operací společnosti
-	vystavování a zaúčtování faktur odběratelům, kontrola dle výdejek, kontrola cen
-	vystavování a zúčtování dobropisů
-	kontrola a zaúčtování přijatých faktur, zaúčtování záloh
-	příprava a zaúčtování dohadů
-	příprava cestovních příkazů
-	vedení korunové a valutové pokladny včetně zaúčtování pohybů, vyúčtování platebních karet
-	kontrola dokladů při měsíčním podání DPH
-	spolupráce při řádném zpracování měsíčního výsledku o hospodaření
-	spolupráce na zpracování ročních závěrek, příprava podkladů
-	další úkoly stanovené na základě požadavků hlavní účetní a nadřízeného, v případě potřeby zastupování činnosti ostatních pracovních pozic v rámci finančního oddělení
                        
                        
                        
Požadavky
                        -	min. SŠ vzdělání
-	praxe na obdobné pozici min. 1 rok
-	znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
-	nutná znalost programu Helios
-	zdravotní průkaz pracovníka v potravinářství
-	práce s PC - nutná uživatelská znalost MS Office
-	praxe v podvojném účetnictví
-	spolehlivost
-	flexibilita
-	pečlivost, samostatnost
-	ochota učit se novým věcem
                        
                        
                        
Nabízíme
                        -	zázemí silné a stabilní společnosti
-	práci v open space , spolupráce s hlavní účetní, finančním manažerem, finančním kontrolorem včetně spolupráce s ostatním zaměstnanci společnosti
-	pozice je zodpovědná přímo finančnímu manažeru
-	pracovní doba 7,5 hod.  (fixní pracovní doba 9 -14 hod., jinak dle flexibility)
-	pracoviště Nýřany Plzeň
                        
                    
                        Odpovědět na inzerát