Náplň práce
                        -	role našeho strategického nákupčího je zodpovědnost za vedení sourcing aktivity z místních i zahraničních dodavatelů, podpora cílů v oblasti veřejných zakázek týmů k dosažení obchodních cílů v kvalitě, dodávky, efektivnost nákladů a řízení projektů. Veškeré činnosti budou plně podporovat rozvoj výrobků a zajišťování zdrojů strategie. 
-	 rozvíjet a realizovat strategie zadávání veřejných zakázek
-	spravovat vztahy s dodavateli a pomáhat při budování efektivních partnerství, jakož i určování strategických příležitostí pro zlepšení procesu a snížení nákladů
-	analyzovat tržní a dodací trendy a rozvíjet / navrhují akvizičních metod a postupů, které podporují tyto trendy
-	definovat nákupní strategie podle potřeby
-	vést podrobné posouzení dodavatele, výběr, jednání o smlouvě
-	pracovat s cross-disciplíny týmy se oba kvalifikují a pravidelně kontrolovat dodavatele
-	koordinovat s technickým týmem pro sourcingu činnosti produkt / projektu;
-	schopnost source produktů a materiálů dle výkresové specifikace a požadavků projektu
-	zajistit včasné předávání vybraného balíčku v nejvyšší kvalitě a konkurenceschopné ceny
-	identifikovat potenciální trendy a problémy v rámci dodavatelského řetězce a obchodu, doporučit vhodná, nákladově efektivní řešení
-	účinně jaké problémy jako jejich vzniku a trvá příslušné kroky k jejich řešení v situacích, kdy je problém obtížné nebo složité
                        
                        
                        
Požadavky
                        -	bakalářský titul v oboru řízení nákupu, Supply Chain, obchod, inženýrství nebo příbuzného oboru
-	minimálně 4 roky praxe na obdobné pozici v technickém / výrobní společnosti (Letectví je výhodou)
-	velmi dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem
-	pokročilý Skillset v produktech Microsoft Office, včetně aplikací Word, Excel, PowerPoint a MS Project
-	důkladná znalost strategického zásobování postupů
-	vynikající interpersonální dovednosti a prokázal schopnost provádět a produkovat výsledky v týmovém prostředí
-	zkušenosti s prezentací složitých problémů na horní a vrcholového managementu
-	znalost trhu dodavatelského řetězce Aerospace je výhodou
-	vynikající ústní i písemné komunikační dovednosti; vynikající vyjednávací dovednosti nutností
-	výborné organizační a plánovací schopnosti, flexibilita, odpovědnost a ochotu učit se
                        
                        
                        
Nabízíme
                        -	příležitosti k odbornému růstu a vzdělávání v prospektivní oblasti
-	interní a externí školení, včetně různých jazykových kurzů
-	příspěvek na penzijní připojištění
-	37,5 hodin práce týdně, dovolenou za kalendářní rok 5 týdnů
-	dotované stravování v provozovnách společnosti
-	k základnímu platu navíc řadu příplatků, benefitů a odměn (za 2. 3. směnu, noční, přesčasy, víkendy, svátky a další)
-	příjemnou dojezdovou vzdálenost z Prahy (cca 20 minut autobusem z Kobylis).
                        
                    
                        Odpovědět na inzerát