Náplň práce
                        -	operativní nákup jednotlivých dílů
-	komunikace se stávajícími dodavateli, objednávání zboží a řešení detailů dodávek
-	hodnocení stávajících dodavatelů
-	příprava pravidelného reportingu a průběžných analýz
-	úzká spolupráce s výrobou a napříč celou společností
                        
                        
                        
Požadavky
                        -	SŠ s maturitou (technické zaměření výhodou)
-	znalost AJ na komunikativní úrovni
-	dobrá znalost MS Office
-	komunikativní, systematicky, samostatný typ člověka s dobrými vyjednávacími schopnostmi
-	praxe v oblasti nákupu min. 2 roky (oblast nákupu dílů výhodou)
-	výhodou zkušenost s ERP systémem
                        
                        
                        
Nabízíme
                        -	možnost profesního a odborného růstu v perspektivním oboru 
-	systém vzdělávání včetně specifických jazykových kurzů
-	příspěvek na penzijní připojištění
-	pracovní doba 37,5 hodiny týdně a 5 týdnů dovolené 
-	dotované stravování v areálu společnosti 
-	možnost ubytování v okolí společnosti
-	firemní školku
-	příjemnou dojezdovou vzdálenost z Prahy (20 minut od metra Kobylisy)
                        
                    
                        Odpovědět na inzerát