Náplň práce
                        -         tvoření a vkládání inzerátů na pracovní portály 
-         zpracování došlých životopisů 
-         vyhledávání a kontaktování klientů (firem) s nabídkou personálních služeb
-         komunikace s klienty (specifikace nabízených pracovních pozic)
-         aktivní hledání a oslovování kandidátů z databází
-         vedení telefonních konzultací s uchazeči, rozbory CV
-         plnění denních norem a měsíčních cílů své práce (zprostředkované nástupy)
-         administrativní práce (reporty, maily,..)
                        
                        
                        
Požadavky
                        -         komunikativnost, nadšení a pozitivní přístup
-         dobrá znalost práce na PC
-         znalost jazyka výhodou
-         obchodního ducha
-         flexibilita a chuť pracovat
                        
                        
                        
Nabízíme
                        -         práce v přátelském kolektivu v moderní kanceláři na Praze 5
-         2 dny v týdnu práce v kanceláře, 3 dny Home Office
-         hodnocení provozním systémem
-         možnost kariérního postupu
-         samostatnou a různorodou práci
-         zaškolení
                        
                    
                        Odpovědět na inzerát