Náplň práce
                        -	úzká spolupráce s obchodním zástupcem ve svěřeném portfoliu zákazníků
-	administrativa spojená s obchodem
-	podílet se při obchodě
-	telefonický kontakt se zákazníky - Nejedná se o telemarketing
-	správa portfolia nových i stávajících zákazníků
-	reporting
                        
                        
                        
Požadavky
                        -	SŠ vzdělání
-	praxe v přímém prodeji, call centru,...VÝHODOU
-	uživatelskou znalost práce na PC
-	komunikativnost, týmového ducha, nadšení pro obchod
-	samostatnost a zodpovědnost
-	aktivní znalost ČJ
-	základní znalost AJ
                        
                        
                        
Nabízíme
                        -	práci v mezinárodní společnosti, která je špičkou ve svém oboru
-	možnost seberealizace v oblasti prodeje a obchodu absolventům se zaučením
-	možnost kariérního růstu se zajímavým finančním ohodnocením (základní mzda + měsíční bonusy a soutěže)
-	pracovní poměr na dobu určitou - v případě oboustranné spokojenosti na dobu neurčitou
-	příjemný pracovní kolektiv
-	balíček firemních benefitů (stravenky, intenzivní vzdělávání, příspěvek na dopravu, dovolená navíc, sportovní program, propagační předměty, výhodné volání i pro rodinné příslušníky, skvělé firemní akce a mnoho dalších...)
-	zajištěný firemní autobus ze Zličína
-	lokalita - oblast Rudná u Prahy
                        
                    
                        Odpovědět na inzerát