Náplň práce
                        -	aktivní hledání a oslovování kandidátů z databází (preselekce uchazečů o zaměstnání)
-	zadávání pracovních pozic na inzertní portály (pracovní servery)
-	práce s firemní CRM systémem
-	vedení telefonních konzultací s uchazeči, rozbory životopisů
-	zpracování reakcí od oslovených uchazečů, tvorba životopisů dle interních šablon
-	příprava uchazečů na výběrová řízení u klientů
                        
                        
                        
Požadavky
                        -	dobrá znalost práce na PC - MS Office, Internet
-	komunikační schopnosti
-	analytické myšlení, orientaci na dosažení stanovených cílů - tzn. výběr vždy min. 5-ti uchazečů na pracovní pozici
-	ochotu učit se novým věcem v oblasti zprostředkování práce
-	týdně min. 20 hodin času v rozmezí 8.00 - 19.00 hod.
-	připojení k internetu, PC 
                        
                        
                        
Nabízíme
                        -	možnost práce formou Home Office nebo z kanceláře v moderní kanceláři na Praze 5 
-	hodnocení provizním systémem, možnost neomezeného výdělku / hodnocení již za zpracované životopisy 
        nikoliv konečný výsledek/
-	samostatnou personální a administrativní činnost
-	zaškolení v rámci vlastního CRM systému
-	každodenní podporu vedoucího pobočky
-	kafetérie v místě pracoviště 
-	pravidelné měsíční snídaně
-	reálné výsledky již po prvním měsíci spolupráce 
-	plná časová flexibilita (možnost si plánovat celý týden samostatně po splnění stanovených cílů)
-	min. časový úvazek - 4 hodiny denně
                        
                    
                        Odpovědět na inzerát