Náplň práce
Budete mít na starosti operativní administrativu spojenou s daným zákazníkem (komunikace se zákazníkem při řešení forecastů a objednávek);
Dále:
-plánování zakázek v informačním systému;
-zadávání požadavků pro týdenní výrobní plán;
-organizace expedice objednávek (komunikujete s dopravci);
-zodpovědnost za platební kázeň zákazníků;
-sledování stavu zásob materiálu a hotové výroby;
-spolupracuje při zavádění nových výrobků (kontrola projektového listu);
-podpora obchodních manažerů.
Požadavky
Ideálně VŠ, SŠ (ekonomie, marketing & management)
Nezbytně nutná je výborná znalost anglického jazyka, každodenní komunikace se zahraničními zákazníky.
Německý jazyk výhodou.
Nabízíme
-pět týdnů dovolené;
-flexibilní pracovní dobu;
-pracovní dobu 37,5 hodin za týden;
-jazykové kurzy v pracovní době;
-příspěvek na dovolenou, kulturu, sport ve výši 6 000,-/rok;
-zvýhodněné závodní stravování;
-zaškolení zkušeným manažerem prodeje;
-přátelskou atmosféru na oddělení a zázemí stabilního zaměstnavatele.
Odpovědět na inzerát