Náplň práce
                        - Řešení zákaznických reklamací - zákaznické portály, třídící akce, náhrada, nápravné opatření, průvodní dokumentace, zpracování 8D reportu včetně příloh
- Komunikace se zákazníkem 
- Služební cesty - kontakty se zákazníky, jednání k řešení reklamací
- Zajištění interní kvality vzhledem k zákaznickým reklamacím
- Reporting
- Účast na zákaznických auditech a samoaudit požadovaný zákazníkem
- Častý kontakt se zákazníky a obchodními partnery
                        
                        
                        
Požadavky
                        - SŠ vzdělání nejlépe v technickém oboru
- Schopnost čtení technické dokumentace
- Analytické myšlení
- Znalost výrobních, projektových a vývojových procesů
- AJ nebo NJ na pokročilé úrovni (ideálně znalost obou jazyků)
- Znalost požadavků dle normy VDA 6.3, VDA 2, ISO TS 16949, analýza MSA, školení Technik kvality, SRC, monitorování a měření, zpracování reklamací
- Týmová spolupráce, prezentační dovednosti, schopnost řešit problémy
- Výborné komunikační dovednosti, orientace na zákazníka, stresu, odolnost
                        
                        
                        
Nabízíme
                        - zajímavou a zodpovědnou práci v přátelském prostředí
- atraktivní finanční podmínky
- osobní a profesní růst, odborné vzdělávání
- 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvky na ŽP, měsíční bonusy a další zajímavé benefity
                        
                    
                        Odpovědět na inzerát