Nabídka práce > Virtuální asistentka pro CEO se zaměřením na on-line marketing, PR, HR a interní procesy.

Virtuální asistentka pro CEO se zaměřením na on-line marketing, PR, HR a interní procesy.

Náplň práce

Digitální agentura EL TORO vypisuje výběrové řízení na pozici Virtuální asistentka pro CEO se zaměřením na on-line marketing, PR, HR a interní procesy.


Koho hledáme: Komunikativní osobnost se zápalem do marketingu, on-line, PR, HR a obchodu. Svědomitého člena týmu, který má orientaci na výsledek, plnění úkolů, je pečlivý a přirozeně kreativní. Týmový duch a kreativita je mu přirozená, není to pro něj cizí slovo.

Budete u nás tvořit nabídky a připravovat materiály pro obchod: například prezentace, spolupracovat s PR/marketingem agentury, HR - hledat externí specialisty do týmu dle potřeby. Proaktivní plnění požadavků a hledání řešení pro našeho CEO požadujeme a očekáváme. Schopnost si umět vždy poradit a najít řešení bereme jako samozřejmost. To vše je potřeba zvládat i v anglickém jazyce pro naše zahraniční klienty.

Velkou výhodou je orientace na všech druzích sociálních sítí, zkušenosti s copywritingem, znalost on-line prostředí. Rádi přivítáme někoho, kdo má se vším uvedeným již zkušenosti a zná procesy a standardy firemního prostředí. Těšíme že budete schopni přinést do agentury i část svých nápadů a zkušeností (jak to dělat jinak a lépe) a ne jen čekat, že Vás vše naučíme.

Potřebujeme někoho časově flexibilního, s možnostmi na práci 1-3 hodiny denně během pracovního týdne, cca 10 hodin týdně, celkově 30-45 hodin měsíčně. Vhodné i pro studenty, ženy na mateřské dovolené. Ideální pro zájemce z Prahy a okolí s možností přijet 1x za 14 dní na pravidelné porady firmy v sídle firmy v Praze.

Požadavky

Ozvěte se nám, pokud:

máte zkušenosti na podobné pozici - marketing, copywriting a HR je Vaší "duší"

jste proaktivní, samostatný a umíte řešit výzvy

máte zkušenosti s přípravou nabídek, prezentací, rádi tvoříte a dodržujete procesy, jste svědomití - čeká vás práce s naším interním systémem, kde je nutné hlídat termíny/odhady/deadliny

znáte alespoň základy online marketingu, PR a sociálních sítí a víte co je PPC

umíte pracovat s LinkedIN

zvládáte pravopis na jedničku a rádi píšete

chcete se rozvíjet v on-line marketingu

baví Vás komunikovat s lidmi (po telefonu i osobně) a rádi řešíte nové výzvy

jste dostupný na telefonu / WhatsApp přes většinu dne

výhodou je angličtina na komunikativní úrovni (ideálně C1), minimální požadovaná znalost je na úrovni B2

nutností je mít vlastní PC/notebook a chytrý telefon

Nabízíme

Co Vás čeká:

vypracovávání cenových nabídek a příprava marketingových materiálů

spolupráce na tvoření marketingu agentury

schopnost tvořit a hlavně kontrolovat texty (vynikající znalost gramatiky)

správa HR – vytváření pracovních inzerátů, komunikace s uchazeči, hledání a vybírání externích specialistů dle potřeby apod.

telefonická komunikace s klienty, a to i zahraničními v AJ– domlouvání schůzek pro CEO dle příchozích poptávek

práce v našem systému - hlídání termínů/odhadů

práce s naším LinkedIn profilem a profilem našeho CEO

pravá ruka CEO – ad hoc práce


Co Vám nabízíme:

rozmanitou práci z mnoha oborů

férový přístup a možnost rozšířit svoje znalosti a schopnosti

nástup možný ihned, nejpozději 9.8.2021

spolupráci na DDP / na IČO

práci z domova,

firemní SIM kartu,

hodinovou odměnu od 280 - 320 Kč - s možností dalšího růstu podle schopností a zapojení.

V případě oboustranné spokojenosti možný další firemní růst


Máte-li o námi nabízenou pozici zájem, Váš životopis se stručným motivačním dopisem nám prosím zašlete na e-mail prace@eltoro.cz nejpozději do 8.8.2021


Informace o pozici

  • EL TORO Digital agency s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa,
  • Požadované jazyky: ČJ, AJ
  • Typ pracovního poměru: Brigáda
  • Vhodné pro: studenty, ženy na mateřské
  • Místo pracoviště: Praha
Odpovědět na inzerát