Nabídka práce > Administrativní pracovník

Administrativní pracovník

Náplň práce

Pro naši společnost, která se zaměřuje na poskytování služeb cizincům třetích zemí, např.: překlady, pojištění, vízovou agendu, hledáme vhodného kandidáta na pozici administrativního pracovníka.

Požadavky

Ideální kandidát by měl splňovat následující:
Předchozí zkušenosti na pozici administrativního pracovníka minimálně 1 rok
Výborné komunikační dovednosti a příjemné vystupování
Rodilý mluvčí s ukrajinštinou, čeština na plynulé úrovni
Samostatnost, ale i možnost práce v týmu
Ochotu se angažovat vysokým pracovním nasazením
Vysoké požadavky na sebe samého a orientace na výsledky
Velmi dobrá znalost MS Office (Excel, Word) na více než uživatelské úrovni
Samostatnost po zapracování, pečlivost, zodpovědnost, pohotovost, dobré organizační schopnosti

Nabízíme

Přátelský kolektiv a kompletní zaučení do všech procesů
Příležitost osobního a profesního růstu
Odpovídající platové ohodnocení s možností odměn dle celkových výsledků
Firemní benefity (multisport karta, individuální přístup a možnost dalšího vzdělávání)
Možnost podílet se na nových projektech společnosti
Pevná pracovní doba s možností placených přesčasů

Informace o pozici

  • RENOME SPC s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa,
  • Požadované jazyky: Rodilý mluvčí s ukrajinštinou, čeština na plynulé úrovni
  • Plat: 30 000 – 50 000 Kč
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Místo pracoviště: Praha 3
Odpovědět na inzerát