Nabídka práce > ASISTENT/KA HR, 25 h/t, 150 Kč/h

ASISTENT/KA HR, 25 h/t, 150 Kč/h

Náplň práce

Jsi studentem/kou posledního ročníku VŠ?
Chtěl/a by si získat zkušenosti v HR s možností pokračovat na pozici HR Konzultanta na plný úvazek po ukončení studia?
Máš pokročilou znalost AJ a baví tě komunikace s lidmi?
Zvládneš pracovat 25h/t. min. 4 dny v týdnu?

Pokud ano, budeme se těšit na tvoje CV!

Náplň práce:
- telefonický prescreening kandidátů - podrobné zjištění informací o uchazeči a jejich zhodnocení pro určitou pozici
- selekce a zpracování reakcí (Outlook, Excel, Word, interní databáze)
- organizování pohovorů s uchazeči
- podávání informací o nejrůznějších poptávaných pozicích
- zakládání dokumentů (kopírování, scenování, vkládání do systému)
- administrativní ad hoc úkoly - zpracování expanse reportů, správa kalendáře, práce s interními systémy

Nástup: ihned
Pracovní doba je v rozmezí 8:00-18:00, nutnost docházet min. 25h/týdně.

PLAT: 150 Kč/hod
LOKALITA: Praha 1, Náměstí Republiky

Požadavky

- student/ka posledního ročníku VŠ
- zájem a motivace pro oblast HR
- čeština na úrovni rodilého mluvčího
- anglický jazyk na pokročilé úrovni (denní kontakt s kandidáty po telefonu)
- praxe z administrativní pozice výhodou
- znalost MS Office
- komunikativnost

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Personalistika a HR,
  • Plat: Od 150 CZK do 0 CZK
  • Typ pracovního poměru: Zkrácený úvazek
  • Benefity: * zkušenost z prostředí HR * flexibilní pracovní doba * dlouhodobá spolupráce s možností přechodu na full-time * po zaučení možnost občasného home office
  • Místo pracoviště: Praha
Odpovědět na inzerát