Náplň práce
                        Pro světového lídra, americkou nadnárodní společnost, v oblasti stavebních prvků a materiálů, hledáme kandidáta na pozici:
"Koordinátor zakázek s holandským jazykem" 
Hlavní náplň práce:
- zodpovědnost za svěřené porfolio klientů z holandsky mluvících zemí 
- komplexní zpracování objednávek 
- zabezpečení logistiky do svěřeného regionu
- pravidelná komunikace s klientem a informování ho o stavu zakázky
- řešení reklamací
- administrativa (práce v SAPu, v SD modulu)
Pozice je pro již zkušenějšího kandidáta, souvislejší administrativní praxi, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (multitasking).
Požadavky:
- znalost  holandského jazyka na velmi dobré úrovni (min. C1)
- komunikativní znalost anglického jazyka (min. B2), znalost francouzštiny je velkou výhodou
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek min. 3 roky
- PC uživatelsky
- SAP výhodou
Nabídka:
- zajímavé platové ohodnocení, 25 dní dovolené
- přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy (Karlín)
- mladý a multikulturní tým lidí 
- každodenní využití cizích jazyků
- nástup ideálně ihned nebo po dohodě
                        
                    
                        Odpovědět na inzerát