Nabídka práce > Asistent/ka obchodního oddělení

Asistent/ka obchodního oddělení

Náplň práce

Pro našeho významného klienta působícího v telekomunikacích hledáme vhodného uchazeče na pozici „Asistent/ka obchodního oddělení“

Podstatnou částí náplně práce je vedení administrativní agendy spojené s domácími i zahraničními dodavateli a to zejména s využitím PC. Dále komunikace s celní deklarací - příprava podkladů pro export/import a komunikace s centrálním skladem a výrobou ohledně zásobování a skladového hospodářství.
Součástí pozice je i přímá podpora nákupčích - aktivní komunikace s dodavateli, analýzy nabídek, výběr nejvhodnějšího dodavatele, domlouvání podmínek objednávek, nákup materiálu, tvorba nákupních objednávek atd.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

- AJ na středně pokročilé úrovni
- dobrá znalost práce s PC - MS Office (IS Navision výhodou)
- schopnost rychle reagovat při jednání s logistickými i obchodními partnery
- komunikativnost a samostatnost při řešení úkolů
- psychická odolnost a optimismus
- technické a obchodní myšlení výhodou

Co nabízíme:

- stabilní zaměstnání v přátelském kolektivu
- příjemné pracovní prostředí a neformální firemní kulturu
- rozmanitou práci, kde můžete získat nové zkušenosti a znalosti
- mobilní telefon
- dotované stravování v místě pracoviště

Informace o pozici

  • JOBSTART s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa, Obchod a prodej,
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
Odpovědět na inzerát